• Senaste kommentarer

    Lille skutt om Lösenordsskyddat?
    Norrländska om Lösenordsskyddat?
    Ann om Två goda nyheter och en botten…
  • Sidor

  • Mest lästa inlägg

  • Karta över centrala Thailand

    Karta centrala Thailand
  • Kategorier

  • Arkiv

  • Meta

Lösenord?


Jag har valt att lösenordsskydda vissa av mina inlägg i bloggen. Antingen för att de är så privata och detaljerade (tex diagnoser), för att de innehåller mina innersta hemliga tankar eller helt enkelt för att jag laddat upp bilder på mej och min familj.

Om du vill kunna läsa även dessa inlägg, kan du skriva en hälsning här under eller maila mej en liten presentation på dej själv (vem du är och varför du vill läsa min blogg) på adressen livetmedp(at)gmail.com så skickar jag dej lösenordet i returpost. 🙂

Och så hoppas jag du håller lösenordet och det du läst om oss för dej själv… Tack för att du läser och också gärna kommenterar det jag skrivit!

Privacy Please

Svårt beslut


Vi gjorde ett beslut. Rätt eller fel? Det återstår att se.

Kuvahaun tulos haulle decision

(Hoppas det blir så här.) 🙂

Lösenordsskyddad: Sömnlös


Det här innehållet är lösenordsskyddat. Vänligen ange ditt lösenord nedan för att visa innehåll: