• Senaste kommentarer

    Lille skutt om Lösenordsskyddat?
    Norrländska om Lösenordsskyddat?
    Ann om Två goda nyheter och en botten…
  • Sidor

  • Mest lästa inlägg

  • Karta över centrala Thailand

    Karta centrala Thailand
  • Kategorier

  • Arkiv

  • Meta

Vänner?


Idag hade jag i morse fått ett meddelande att MLL-medarbetaren inte ännu hade fått tag på den potentiella ”vännen”. Senare skickade hon että nytt meddelande där hon sade att hon nu hade fått tag på henne, men att vännen skulle fundera ifall hon tyckte att hon hade tid att träffas.  Hon går nu på någon sorts arbetspraktik och också på språkkurs i finska. Och så vet jag ju att hon har barn. Hon skulle meddela inom en vecka.

Jag skickade meddelande tillbaka att jag helt förstår om det blir för mycket och att vi ju inte behöver ta någon stress över att MÅSTA träffas så ofta. Jag vet ju av erfarehet hur jobbigt det är att få tid för jobb, skola och barn (för att inte tala om någon hobby!) så hon har min fulla förståelse om det blir för mycket.

Det tog i alla fall bara 45 minuter så meddelade MLL-kontakten att vännen redan satt meddelande att hon vill träffas! Så nu väntar jag på några alternativa träfftidpunkter och sedan…ska vi träffas!

Superspännande!

Lämna en kommentar